KUCING ADALAH MAHKLUK CIPTAAN TUHAN, SAYANGILAH MEREKA KERANA MEREKA JUGA PUNYA PERASAAN, INGINKAN KASIH SAYANG, DIBELAI DAN TEMPAT TINGGAL, MAKANAN DAN MINUMAN.

TOLONG JANGAN SAKITI MEREKA !!

Thursday, March 15, 2012

Jelmaaan YODA StarWars...

Korang pernah tengok cite StarWars kan? Kenal watak Yoda? 
kalau tak pernah tengok, atau tak kenal sapa Yoda..

Jom KM bawak korang jelajah sikit, sebab sejak 2,3 bulan ni, 
dah ada jelmaan Yoda salah satu watak StarWars tu menghantui hidup
kitorang.. Cepat2, jom tengok !!






Citer ni popular jugak, tapi ibuKM tak bape kenan cite
lawan2 ni, tapi semenjak muncul nya "YODA" kat rumah ni,
terpaksa lah amik tau sikit kan... 





Ni YODA versi StarWars..



Korang nak tengokkan "YODA" mana yang menghantui hidup kitorang tu??
Meh2, sini sikit.. Muka kasi dekat dengan skrin sikit. 
Baru la tanjat, masa tengok dia nanti !!


*




*



*



HAAA !!! Ni lah dia si "YODA" tu !!!
Eeeee, seram tau ! Tinggal lagi dia berbulu hitam putih kelabu dan
tak memegang pedang, malah tak mampu berdiri tegak !
Agak2 nya, siapa yang cari gaduh boleh menang tak kalau
camni punya jelingan MAUT ??!!!

heheeeee.....



 Hai, my name is Yoda..
Ekceli saya tak lah segarang yang di sangka kan,
saya sangat innocent, tapi independent.
Saya berumur lebih kurang 2 bulan,. Mungkin dah rezeki saya
dapat telinga yang lebih besar dari adik beradik lain sebaya saya..
Saya tetap bersyukur, apa pon, doakan saya membesar dengan sihat ye..
Kalau baik hati, bank in kan lah duit .. So saya leh beli ayam rebus ke,
ikan rebus ke.. Selalu makan dry food je boring tau !!
Dah la tak kenyang, heheeeeee.. 


* Mimik muka saya masa cakap, pleaaaaasseeeee ..........



 * Tolong kami, bantu kami, anak2 OKU *
 (heheeee, gurau2 jelah)



(Apalah si Yoda buat dalam gelap tu kan???)
(Nak menjelma bertukar jadi YODA sebenar ke??)
Jeng jeng jeng....

No comments:

Post a Comment

Boleh komen/share idea kat sini ye =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

~ ABANG KICHAN ~

~ ABANG KICHAN ~
Seekor Jantan, suka menyendiri
PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

~ TOMEI ~

~ TOMEI ~
Seekor Jantan, Kuat Makan
PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

~ MANJE @ ANJE ~

~ MANJE @ ANJE ~
Seekor Betina, Cantik & Manja
PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

~ PUTIH GEBU ~

~ PUTIH GEBU ~
Seekor Betina, Kuat Tido, Sedap dipeluk, empuk !