KUCING ADALAH MAHKLUK CIPTAAN TUHAN, SAYANGILAH MEREKA KERANA MEREKA JUGA PUNYA PERASAAN, INGINKAN KASIH SAYANG, DIBELAI DAN TEMPAT TINGGAL, MAKANAN DAN MINUMAN.

TOLONG JANGAN SAKITI MEREKA !!

Friday, June 8, 2012

Eeee... MELESER JE LAH KERJA DIA !

Assalamualaikum, 


cite harini pasal budak sekor ni ha !
Geram puna da kengkadang.. Mana tak nya,
bila kita berjalan dia di kaki, bila kita berdiri,
dia di kaki, bila kita duduk, dia di kaki..
Aduh, boleh pitam melayan kerenah anak "dara" sekor ni ! 



Siapa ?? BROWN LAH ......... !




Bukan marah dia nak meleser tu, tau lah
dia nak manja manja tapi takut tersepak ke,
tersadung ke, eee bahaya lah. Kalau bukan dia
yang ter"cirit", ibuKM yang tergolek.. 


Meh tengok apa pe'el budak ni sekarang
makin kerap MELESER !





























NAH, SIAP BOLEH TENGOK KITA BUAT MUKA KESIAN...

Alahai BabyGirl..toloooonnngggg laaaaaa.


8 comments:

  1. hadeh,,uni pon lemah kalo asek gesel2 cmni..slalu leo la wat perangai cmni..

    tp tp tp tp kalo wat perangai ni masa tgh masak,,mmg uni nak marah..
    bukan pe,,dah banyak kali nak tjatuh..naseb baek xpegang benda bahaya,,lauk panas2 ke..kalo x jadi kucg berkuah la dyekor...grrrrrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuu..budak gatai ni pun selalu kena marah, kena babap muntot dia ! tapi dia bukan reti bahasa , dia buat jugak lagi.. yelah, marah2 sayang.

      Delete
  2. baju rimau tuuuu.

    budak2 kecik ni mmg manja kan..leh kita lak tersadung sebab dorang

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh...hehee, bukan baju rimau, skirt rimau !

      Iye..kadang2 rasa macam Ya Allah, kenapa lah dia ni tak paham bahasa ??? (cakap dengan semorang) yang lain gelak jelah

      Delete
  3. brownnnnnn...kang terpijak nanti...iskh..iskh..kanak2 seekor nie..notty ya!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dak tecik ni memang suka kot kalau kita terpijak dia, kadang2 rasa macam nak geget2 je, lagi2 bila kita hampir tersadung !

      Delete
  4. hehehehe...sama lah perangai dgn si Oneng

    mmg bahaya la takut kite terpijak ke, tersepak ke kan
    haihh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu lah, kadang2 tu tak bagi dia can .. sebelum dia keluar bilik, cepat2 ibuKM tutupkan pintu supaya dia tak ikut... huhuu,

      Delete

Boleh komen/share idea kat sini ye =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~ ABANG KICHAN ~

~ ABANG KICHAN ~
Seekor Jantan, suka menyendiri

~ TOMEI ~

~ TOMEI ~
Seekor Jantan, Kuat Makan

~ MANJE @ ANJE ~

~ MANJE @ ANJE ~
Seekor Betina, Cantik & Manja

~ PUTIH GEBU ~

~ PUTIH GEBU ~
Seekor Betina, Kuat Tido, Sedap dipeluk, empuk !