KUCING ADALAH MAHKLUK CIPTAAN TUHAN, SAYANGILAH MEREKA KERANA MEREKA JUGA PUNYA PERASAAN, INGINKAN KASIH SAYANG, DIBELAI DAN TEMPAT TINGGAL, MAKANAN DAN MINUMAN.

TOLONG JANGAN SAKITI MEREKA !!

Wednesday, June 20, 2012

Perangai Burok @ Burok Perangai ??

Korang kalau tengok gambar ni nanti
jangan geleng kepala laju2 tau,
sebab gambar ni nanti sangat menunjukkan
anak bulus ibuKM yang sekor ni, BUROK ! 
hahahaa.. sila lah agak gambar apa yang 
buat budak ni burok sangat tu..


*




*





*




*




*




*





hehee.. anak siapa lah ni kan?
bersungguh2 dia menonggeng nakkan
kibbles dalam tu..
Budak kecik ni sekarang selalu nak
makan BW adult je.. RC kitten yang
ibuKM bagi, dia setakat amik bau je !
langsung dia taknak jamah dah ! 


BW kitten pun dia takmau.. 
hurm ntah apa yang sedap sangat 
BW adult ni..



Tapi, elok ker budak ni makan
adult punya sepatutnya makan kitten
punya?? tapi dia tak sakit perut pon.
okay je..




















4 comments:

  1. hehe..kira ok la tuh

    kalau jejebon sy dia tumpahkan BW dlm bekas baru makan huhuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha itu pun tak elok ! hahaa, bagi kerja lebey kat tuan dia.

      Delete
  2. warghhh tak senonoh btol perangai anak pompuan ni

    ReplyDelete

Boleh komen/share idea kat sini ye =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~ ABANG KICHAN ~

~ ABANG KICHAN ~
Seekor Jantan, suka menyendiri

~ TOMEI ~

~ TOMEI ~
Seekor Jantan, Kuat Makan

~ MANJE @ ANJE ~

~ MANJE @ ANJE ~
Seekor Betina, Cantik & Manja

~ PUTIH GEBU ~

~ PUTIH GEBU ~
Seekor Betina, Kuat Tido, Sedap dipeluk, empuk !